Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 147 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2005(Non-)fondamenti della misurazioneMari, Luca
2005Il processo di previsione della domandaDallari, Fabrizio; Bottan, Andrea; Basile, Giuseppe; Di Mattia, Emanuele
2005Entrepreneurial orientation: an empirical assessment of SMEs in hypercompetitionNaldi, Lucia; Sciascia, Salvatore; Alberti, Fernando
2005University and evaluation: a case study of the organizational impactMinelli, Eliana; Rebora, Gianfranco; Turri, Matteo
2005The valuation of technology in buy-cooperate-sell decisionsChiesa, Vittorio; Gilardoni, Elena; Manzini, Raffaella
2005Soluzioni automatizzate per i beni di largo consumoDallari, Fabrizio; Marchet, Gino; Melacini, Marco
2005Introduzione ai sistemi informaticiBuonanno, Giacomo; Mari, Luca; Sciuto, Donatella
2005A place brand strategy for the Republic of Armenia: "quality of context" and "sustainability" as competitive advantagePant, Dipak R.
2005L'analisi dei sistemi museali: una nota metodologicaAlberti, Fernando
2005Valutazione della convenienza a utilizzare magazzini automatizzatiDallari, Fabrizio; Marchet, Gino; Melacini, Marco